برنامه درون یک فریم داخلی اجرا شده است. برای امنیت لطفاً صفحه را ببندید و از نو باز کنید.

سوالات متداول

"امتیاز" چه مفهومی در باشگاه دارد؟

در ازای استفاده شما از خدمات الکترونیکی بانک ملت (با استفاده از کارتها و حسابهای بانک ملت یا کارتهای شتابی معرفی شده در حساب کاربری)، مطابق با ضرایب عنوان شده در بخش "کسب امتیاز" سایت، امتیازاتی برایتان منظور می شود که با در نظر گرفتن سطح امتیاز و زمان سپری شده، قابل خرج در تمامی زمینه های پاداش (نقدی، تسهیلات، شرکت در قرعه کشی ها و تبدیل به کارشا و ...) می باشند.

آیا دستیابی به امتیازهای تعیین شده دارای محدودیت زمانی است؟

بله. امتیازها دارای دوره انقضای حداکثر 360 روزه هستند. در این بازه زمانی، برای استفاده از پاداشهای نقدی و تسهیلاتی حدنصاب های 100، 200 و 300 امتیاز، به ترتیب 180، 300 و 360 روز فرصت دارید. بعد از اتمام دوره 360 روزه، در صورت عدم تعیین تکلیف امتیازهای موجود، تمامی امتیازهای باقیمانده صفر شده و دوره جدید برای شما آغاز خواهد شد.

آیا باید برای کسب امتیاز فقط از اکسس کارت های ملت استفاده کرد؟

خیر. در صورت معرفی کارتهای شتابی خود(حداکثر 2 کارت) در حساب کاربری باشگاه، می توانید با انجام تراکنش از طریق کارتهای معرفی شده بر روی درگاههای بانک ملت هم امتیاز کسب کنید.

آیا سقف امتیاز مربوط به تراکنش های انجام شده توسط کارت های شتابی، مجزا از سقف امتیازهای کسب شده توسط حسابهای بانک ملت است؟

خیر. سقف های در نظر گرفته شده، مربوط به مجموع تراکنش های انجام شده توسط کارتهای شتابی و حسابهای بانک ملت شماست.

آيا امتياز تراكنشهايي كه قبل از عضويت در باشگاه انجام داده ام هم برايم لحاظ مي شود؟

خير؛ امتيازات از تاريخ عضويت در باشگاه برای شما محاسبه مي گردد.

نحوه محاسبه امتیاز برای افرادی که دارای چند حساب هستند، چگونه است ؟

بطور معمول، یک فرد صرف نظر از تعداد حسابهای خود، دارای یک شماره مشتری در بانک ملت است. محاسبه امتیاز در باشگاه مشتریان بر اساس شماره مشتری و با توجه به تراکنش های انجام شده از طریق تمامی حسابهای فرد انجام می شود. در صورتی که فردی

با توجه به اینکه هر خدمت، دارای سقف امتیاز معینی در ماه (دوره زمانی)است، نحوه محاسبه این دوره های زمانی چگونه می باشد؟

بطور معمول، یک فرد صرف نظر از تعداد حسابهای خود، دارای یک شماره مشتری در بانک ملت است. محاسبه امتیاز در باشگاه مشتریان بر اساس شماره مشتری و با توجه به تراکنش های انجام شده از طریق تمامی حسابهای فرد انجام می شود. در صورتی که فردی استثناٌ دارای چند شماره مشتری در بانک باشد، می تواند با مراجعه به "شعبه افتتاح کننده حساب"، درخواست یکی شدن شماره مشتری های خود را ارائه نماید.

تراکنشی در تاریخ پنجم مرداد انجام داده ام و دوره 360 روزه ام در تاریخ ششم مرداد تمام می شود. آیا معیار محاسبه تاریخ کسب امتیاز، تاریخ انجام تراکنش است یا تاریخ به روزرسانی امتیازها؟

معیار محاسبه تاریخ کسب امتیاز در باشگاه مشتریان، مطابق با تاریخ به روزرسانی امتیازها در باشگاه است. بنابراین اگر امتیازات شما تا تاریخ ششم مرداد در سایت باشگاه به روز رسانی شد، امکان استفاده از آنها را در دوره جاری خود دارید. در غیراینصورت این امکان در دوره 360 روزه بعدی و با توجه به سایر امتیازاتی که در آن دوره کسب خواهید کرد، برایتان فراهم خواهد شد.

امروز خریدی انجام داده ام، ولی امتیاز آن در سایت نمایش داده نشده است. علت چیست؟

امتیاز شما همان لحظه لحاظ نمی گردد و پس از گرفتن اطلاعات از واحدهای مختلف بروزرسانی می شود

آیا این احتمال وجود دارد امتیاز تراکنش هایی که در روزهای آخرماه انجام می دهم، در همان روز محاسبه نشود؟

بله. با توجه به نکات و محدودیت های فنی، امکان ایجاد فاصله زمانی بین تاریخ انجام تراکنش با تاریخ محاسبه (به روزرسانی) امتیاز وجود دارد. با توجه به اینکه تاریخ کسب امتیاز مطابق با تاریخ به روزرسانی است، در این وضعیت، امتیازات مربوط به تراکنش های روزهای آخر ماه، در روزهای اول ماه بعد برای شما لحاظ خواهد شد.

درصورتی که در بانک ملت حساب داشته باشم ولی بصورت شتابی عضو باشگاه شده باشم، امتیاز تراکنش های انجام شده توسط کارت بانک ملت هم برایم محاسبه می شود؟

خیر. تا زمانی که شماره مشتری بانک ملت خود را در صفحه پروفایل خود معرفی ننمایید، امتیازی بابت تراکنش انجام شده با کارت بانک ملت برای شما لحاظ نخواهد شد.

آیا انجام حواله اینترنتی نیز شامل امتیاز می باشد؟

خیر. انتقال وجه در طرح امتیازی منجر به کسب امتیاز نمی شود.

آیا می توانم امتیازم را به شخص دیگری انتقال دهم تا او از مزایای امتیازم استفاده کند؟

خیر

در مراحل عضویت خود در باشگاه مشتریان، یکی از شماره کارتهای بانک ملتم را معرفی کرده ام. آیا فقط بابت تراکنش های انجام شده توسط همان کارت به من امتیاز تعلق می گیرد؟

خیر. امتیازات بانک ملت شما بر اساس شماره مشتری و با توجه به تراکنش های انجام شده توسط تمامی حسابها و کارتهای بانک ملت تان انجام می شود. در هنگام ثبت نام و یا تکمیل پروفایل، سیستم به صورت اتوماتیک شماره مشتری متناظر با شماره کارت بانک ملتی تان را شناسایی کرده و محاسبه امتیاز را با توجه به مواردی که عنوان شد انجام می دهد.

Device rotate - Mellat Club

لطفاً تلفن همراه خود را ۹۰ درچه بچرخانید، تا این وب سایت را بهتر تجربه کنید.