برنامه درون یک فریم داخلی اجرا شده است. برای امنیت لطفاً صفحه را ببندید و از نو باز کنید.

سوالات متداول

عضویت در مورد حسابهای مشترک چگونه است؟

در هنگام افتتاح حساب مشترك، يك نفر به عنوان صاحب اصلی حساب و ساير افراد به عنوان شريك در فرم درخواست افتتاح حساب معرفی مي شوند. امتیازات ناشی از فعالیتهای حساب مشترک، فقط برای صاحب حساب منظور می شود.

عضویت در مورد حسابهای حقوقی چگونه است؟

باشگاه مشتریان بانک ملت ویژه مشتریان حقیقی است و مشتریان حقوقی امکان عضویت در آن را ندارند.

عضویت حسابهای سنجشی چگونه است؟

افرادی که دارای حسابهای سنجشی قدیمی هستند، می بایست به "شعبه افتتاح کننده حساب" مراجعه و درخواست انتقال حساب خود را به سیستم جدید ارائه نمایند.

چگونه با کارت بانک ملتم در باشگاه عضو شوم؟

می توانید با کلیک روی کلید + در صفحه اصلی سایت باشگاه (قسمت بالای صفحه، سمت چپ) و درج مشخصات فردی خود در صفحه اول، و در گام بعدی ثبت شماره کارت بانک ملت خود، عضو باشگاه مشتریان شوید.

شماره مشتری چیست و از کجا باید تهیه کنم؟

هر مشتری در بانک ملت با یک مشخصه به نام شماره مشتری شناسایی می شود. به این معنی که شما، صرف نظر از تعداد حسابهای متعددی که در بانک ملت دارید، ولی با یک شماره مشتری واحد در بانک شناسایی می شوید.

رمز عبور و نام کاربری خود را فراموش کرده ام؟ راهنمایی ام کنید.

از قسمت ورود بر روي گزينه "بازیابی" كليك و یکی از فیلدهای شماره مشتري، کد ملی یا نام کاربری خود را (هر کدام را که در دسترس دارید) درج کنید. نام كاربري و شناسه برای تغییر رمز عبور از طريق پيامك براي شما ارسال می شود. بعد از دریافت پیامک می توانید با درج نام کاربری و شناسه ارسالی در پنجره ای که برایتان باز شده است، شخصاً نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام کنید.

رمز عبور خود را فراموش کرده ام و شماره تماسم نیز تغییر کرده است. چه کاری باید انجام دهم؟

برای تغییر اطلاعات تماس و ارسال شناسه تغییر رمز عبور از طریق پیام کوتاه، شماره مشتری، شماره تلفن همراه و نشانی پست الکترونیکی خود را برروی کپی صفحه اول شناسنامه و یا کپی کارت ملی خود نوشته و بصورت فایل ضمیمه از طریق پشتیبانی غیر حضوری برای این واحد ارسال کنید (حتما پست الکترونیک خود را بصورت صحیح ثبت نمائید). در صورت عدم امکان ارسال از طریق سایت باشگاه، می توانید کپی شناسنامه و کارت ملی و شماره تلفن همراه خود را به شماره فکس 02188938412 ارسال نمائید.

مشخصات من در بانک ملت اشتباه ثبت شده است و با مراجعه به شعبه آن را اصلاح کرده ام. سوال اینجاست که اصلاحاتی که در شعبه انجام شده است (مانند اصلاح نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره مشتری و ...)، از چه طریقی بایستی جهت بروزرسانی اطلاعات به باشگاه اعلام شود ؟

لطفا بعد از تغییر مشخصات خود در شعبه، درخواست خود را مبنی بر به روز رسانی اطلاعات اصلاح شده در شعبه، همراه با کپی شناسنامه و کارت ملی از طریق پشتیبانی غیر حضوری برای باشگاه ارسال کنید تا به روز رسانی اطلاعات بانکی تان در باشگاه هم انجام شود.

Device rotate - Mellat Club

لطفاً تلفن همراه خود را ۹۰ درچه بچرخانید، تا این وب سایت را بهتر تجربه کنید.