برنامه درون یک فریم داخلی اجرا شده است. برای امنیت لطفاً صفحه را ببندید و از نو باز کنید.

مقررات و ضوابط پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان بانک ملت

* پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان بانک ملت و اعضاء اين باشگاه، مقید به قوانین تجارت الکترونیکی و جرايم رايانه اي و ساير قوانين مربوطه می‌باشند. همچنین مقررات ذيل مورد قبول تمامي اعضاء بوده و باشگاه مشتريان بانک ملت اين اختيار را دارد تا تغييرات مورد نظر خود را در ضوابط و مقررات باشگاه اعمال نمايد و به محض درج اين ضوابط در سايت، قابل اجرا خواهد بود. بر اين اساس تنها مرجع اطلاع رساني رسمي تغييرات ياد شده، سايت باشگاه مشتريان بانك ملت بوده و تمامي اعضاء ملزم به مطالعه و پيگيري اخبار و اطلاعيه هاي صادره مي باشند.


1- استفاده از وب سايت باشگاه مشتريان

* خدمات و محتويات این پایگاه براى استفاده اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت عرضه شده است، مالکیت معنوی اطلاعات موجود در پایگاه اینترنتی متعلق به بانک ملت است و هرگونه سوءاستفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت. هرگونه استفاده از محتويات، نقل قول از محتويات پایگاه اینترنتی برای پایگاه ها و وبلاگ های شخصی که منافع غیرتجاری را دنبال می کنند، با ذکر منبع مجاز است.

* استفاده از سايت به هرروشي اعم از "page-scrape"، "robot"، ""spider يا ساير ابزار اتوماتيك، برنامه، الگوريتم يا مراحل دستي مشابه براي دستيابي، مالكيت، كپي يا هدايت قسمتي از وب سايت ممنوع مي باشد. همچنين به كارگيري هر روش ديگري براي فراگيري ساختار وب سايت يا تلاش براي كسب اجزا، اسناد يا اطلاعات وب سايت ممنوع مي باشد. دسترسي غيرمجاز به هر يك از قسمت ها يا مشخصات وب سايت يا ساير سرويس هاي ارائه شده آن از طريق هك كردن، رمزگشايي و نيز ساير روش هاي غيرمجاز ممنوع مي باشد.


2- لينك سازي

دربرگيري هر يك از سايت هاي لينك شده دليل بر تاييد آن سايت نمي باشد و مسئوليت هرگونه استفاده از وب سايت با استناد بر سايت هاي لينك شده آن بر عهده استفاده كننده مي باشد. باشگاه مشتريان بانک ملت توصيه مي نمايد به دقت مراقب حق مالكيت، ضوابط و شرايط سايت هاي لينك شده مورد بازديد باشيد.


3-كپي رايت

تمامي محتويات اين وب سايت ازجمله متن ها، تصاوير، لوگوها، نمادها، عكس ها و نرم افزارها دارايي های بانک ملت محسوب شده و تلفيق (به معناي جمع آوري، مرتب سازي و گرد هم آوري) محتويات اين سايت نيز منحصراً متعلق به بانک ملت بوده و توسط قوانين بين المللي كپي رايت محافظت مي گردد. ممكن است از محتويات و نرم افزار اين وب سايت براي خريد، فروش و منبع كارت الكترونيكي استفاده شود. ساير موارد استفاده همچون بازسازي، تغيير، مشاركت، انتقال، چاپ مجدد، نمايش يا استفاده از محتويات و مطالب اين وب سايت قوياً ممنوع مي باشد.


4- حدود مسئولیت

مطالب موجود در این سایت ممکن است اشتباه بوده و یا غلط تایپی داشته باشد و اطلاعات ممکن است تغییر یافته یا بروز شود. باشگاه مشتريان بانک ملت هیچ مسئولیتی در برابر وب سایت هایی که ممکن است از این وب سایت به آنها لینک داده شود، ندارد.


5- نحوه استفاده

* استفاده از وب سايت به هر روشي كه سبب آسيب ديدگي، ايجاد وقفه يا زيان رسيدن به آن شود، ممنوع مي باشد. بدينوسيله تمامي اعضا توافق مي نمايند كه در صورت نقض مقررات و قوانين مربوطه، تمامي خسارات احتمالي وارده بر بانک ملت، كاركنان و شركت هاي تابعه آن را بر عهده بگيرند. شايان ذكر است مسئوليت ارتباطات الكترونيكي و مطالب ارسالي از رايانه اعضای باشگاه، بر عهده خود ايشان بوده و استفاده از وب سايت فقط براي اهداف قانوني جايز مي باشد.

* استفاده از وب سايت براي مقاصد زير مجاز نمي باشد:
1- ارسال يا استفاده از موضوعات خلاف قانون و اخلاق و يا فريب دهنده.
2- ارسال يا استفاده از مطالب و موضوعاتي كه حاوي ويروس هاي نرم افزاري، فعاليت هاي سياسي، درخواست هاي تجاري، نامه هاي زنجيره اي، يا هرگونه SPAM باشد.
3- استفاده از وب سايت به شكلي كه موجب آزردگي، ناراحتي يا هيجان بي مورد شود.


6- شرایط و محدودیت های استفاده

استفاده از محصولات و خدمات این سایت منوط به رعایت مقررات و ضوابط سایت است و تبلیغ یا فروش هرگونه محصول که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد و یا موجب شکایت از شرکت خارجی گردد در سایت غیر مجاز می باشد. این سایت از استانداردهای تجارت الکترونیکی B2C تبعیت می کند و استفاده از آن در کاربردهای دیگر مجاز نمی باشد.


7- شرایط و ضوابط عضویت در باشگاه مشتریان بانک ملت
7-1-پذیرش

* باشگاه مشتريان بانك ملت اين اختيار را دارد تا درخواست متقاضياني را كه جهت عضويت در سایت رسمي باشگاه مشتريان بانك ملت ثبت نام می نمایند را بررسي و در خصوص پذيرش و يا رد آنها تصميم گيري نمايد. براين اساس پذيرفته شدن افراد در باشگاه مشتريان، محدودكننده اختيارات باشگاه در رعايت ضوابط و مقررات نبوده و هرگاه هر يك از اعضا از مقررات باشگاه عدول نمايد، باشگاه مشتريان بانك ملت اين اختيار را دارد تا بدون اعلام قبلي با حذف تعهدات و امتيازات اعطائي، درخصوص عضويت ايشان تصميم گيري نمايد. در اين صورت افراد ياد شده به طور قطع و غيرقابل عدول حق هرگونه ادعا و اعتراضي را نسبت به تصميمات باشگاه از خود سلب مي‌نمايد.
* هر کاربری که دارای کد کاربری و کلمه عبور در سایت باشد در قبال هر فعالیتی که بتوان در بخش کاربری انجام داد مسئول بوده و این مسئولیت شامل محتوا, عکس ها, فیلم ها و ... می باشد. ضمناً استفاده از محصولات دیگران به نام خود نیز غیرمجاز بوده و ثبت لینک به هر سایت غیرمجاز ممنوع
می باشد.
* در باشگاه مشتريان بانك ملت اعضا به دو دسته فعال و غيرفعال تقسيم مي شوند. باشگاه مشتريان بانك ملت اين اختيار را دارد تا بدون اعلام قبلي با حذف تعهدات، در خصوص عضويت اعضاي غيرفعال تصميم گيري نمايد. در اين صورت افراد ياد شده به طور قطع و غيرقابل عدول حق هرگونه ادعا و اعتراضي را نسبت به تصميمات باشگاه از خود سلب مي‌نمايند.

7-2-حریم شخصی

ارائه محصولات، خدمات و یا آگهی ها نیاز به ثبت برخی از اطلاعات در فرم های سایت دارد. این اطلاعات باید صحیح باشد و در صورت صحیح نبودن، باشگاه مشتریان بانک ملت می تواند نسبت به حذف آنها اقدام نماید. بانک ملت هرگونه اطلاعات وارد شده به هنگام استفاده از وب سايت را نگهداري نموده و در راستاي سياست حفظ حريم خصوصي عمل خواهد كرد. آدرس پست الکترونیک شما در هیچ قسمت از سایت نشان داده نخواهد شد و صرفاً ارسال تقاضا برای شما از طریق فرم های سایت انجام می پذیرد. باشگاه مشتریان بانک ملت می تواند اطلاعات وارد شده توسط کاربر را به اطلاعات درست تغییر دهد.

7-3- ساير مقررات

* ايجاد، تغيير، توقف و يا حذف طرح امتيازي يا اجزای آن از قبيل شرايط ورود به بخش طرح امتيازي، خدمات بانكي مورد استفاده، مقدار کارشا تخصيص داده شده به هر خدمت، طول عمر کارشاها، پاداش های مترتب بر کارشاها در اختيار باشگاه است.
* ايجاد، تغيير، توقف و يا حذف پاداش هاي اعطايي در اختيار باشگاه است.
* باشگاه مشتريان بانك ملت اين اختيار را دارد تا درخصوص برخورد با اعضايي كه به واسطه استفاده از خدمات بانك، موجبات ضرر و زيان بانك ملت و يا ساير مشتريان را فراهم نموده اند (از قبيل چك برگشتي، مطالبات معوق و ... ) به نحو مقتضي تصميم گيري نمايد.
* در صورت بروز مشكلات فني، قطعي، كندي سرعت، فيلترينگ اينترنت و ايجاد محدوديت در دسترسي به وب سايت، باشگاه مشتريان بانك ملت حتي الامكان تمامي تلاش خود را جهت رفع مشكل و كسب رضايت اعضای محترم به كار خواهد گرفت. ليكن باشگاه مشتريان بانك ملت هیچ گونه تعهد و مسئولیتی در قبال ادعاها و مشكلات احتمالي بوجود آمده را نمي پذيرد.
* ثبت كارت شتابي در باشگاه مشتريان براي كارت هايي امكان پذير مي باشد كه بانك مربوطه محدوديت حداقل مبلغ نداشته و مجاز به پرداخت تراكنش ١٠.٠٠٠ ريال باشد.
* امتیاز و کارشای اعضای غیرفعال بعد از ورود به طرح امتیازی 4 به طور اتوماتیک توسط سیستم صفر خواهد شد.
* چنانچه اعضا در طرح امتیازی 3 درخواست تسهیلات داده و به هر دلیلی موفق به دریافت آن نشده اند در صورت انصراف از تسهیلات، کارشا به حساب کاربری آنها برگشت داده نخواهد شد.

7-4- کسب کارشا

* باشگاه مشتريان با توجه به اهداف و سياست گذاري بانك، با اجراي طرح امتيازي به اعضايي كه از خدمات بانكي منتخب بانك ملت استفاده نمايند کارشا اختصاص داده و اين امكان را فراهم مي نمايد تا اعضا با جمع آوري کارشا از مزاياي آن بهره‌مند شوند. بر اين اساس باشگاه مشتريان بانک ملت اين اختيار را دارد تا تغييرات مورد نظر خود را درخصوص موارد ذيل انجام داده و اعضا به طور قطع و غيرقابل عدول حق هرگونه ادعا و اعتراضي را نسبت به باشگاه از خود سلب ‌مي نمايند.
* هرگاه براي باشگاه مشتريان بانك ملت محرز شود كه تراكنش هاي صورت پذيرفته توسط اعضا كه منجر به کسب کارشا شده است، به صورت صوري و از روش هايي مغاير با روش هاي تعريف شده در كسب و كار و يا هر نوع روش ديگر با هدف شبيه سازي تراكنش هاي موجه بوده و هدف از انجام آن تنها كسب کارشا بوده است، باشگاه اين اختيار را دارد كه بدون اعلام قبلي از ادامه فعاليت آن دسته از اعضا در هر مرحله اي كه هستند ممانعت به عمل آورده و با حذف تعهدات و کارشاهای اعطايي درخصوص عضويت و يا لغو عضويت ايشان تصميم گيري نمايد. در اين صورت افراد ياد شده به طور قطع و غيرقابل عدول حق هرگونه ادعا و اعتراضي را نسبت به تصميمات باشگاه مشتريان بانك ملت از خود سلب مي‌نمايند.
* معیار محاسبه کارشا در باشگاه مشتریان، بر اساس تاریخ بروزرسانی کارشا مطابق با تاریخ کسب کارشا و نه تاریخ تراکنش انجام شده می باشد.
* تغییر در زمان بندی به روزرسانی کارشاها، پرداخت پاداش ها و ... در اختيار باشگاه است.
* نحوه کسب کارشا مطابق با روش هایی است که در منوی کسب کارشا عنوان شده و کارشا تنها به انجام این تراکنش ها تعلق خواهد گرفت.
* انجام هرگونه تراکنش خارج از روش های کسب کارشا فاقد کارشا بوده و باشگاه مشتريان بانك ملت هیچ گونه تعهد و مسئولیتی در قبال ادعاها و مشكلات احتمالي بوجود آمده نخواهد داشت.


8 - استفاده از اطلاعات

بانک ملت در موارد زير مجاز به استفاده از اطلاعات شخصي جمع آوري شده مي باشد:
8-1- درصورتي كه مشخصات يا رمز ثبت شده براي استفاده از خدمات بانک ملت را فراموش كرده باشيد بانک ملت براي مشخص نمودن هويت شما و انجام همكاري هاي لازم مي تواند از اطلاعات ثبت شده استفاده نمايد.
8-2- به منظور فراهم نمودن خدمات مورد تقاضاي شما.
8-3- به منظور فراهم آوردن اطلاعات بيشتر در مورد ساير وب سايت ها و خدماتي كه از نظر بانک ملت برايتان حائز اهميت است.
8-4- براي بازاريابي هاي آينده، اهداف همگاني و مشترك از جمله بازاريابي مستقيم و نيز تحقيقات و مطالعات بازار.
8-5- اطمينان از مرتبط بودن اطلاعات با علايق شما و ساير مصارف مجاز از جانب شما.
8-6- در صورت نياز به استفاده از اطلاعات شخصي اعضا در ساير موارد، باشگاه مشتريان بانك ملت پيش تر رضايت شما را كسب خواهد نمود.


9 - خرید از کارشا مال

9-1- مسئولیت کسب اطلاع از نام، شرایط و ضوابط خرید و نمایندگی های مراکز طرف قرارداد بر عهده اعضا بوده که این جزئیات در فایل مرتبط با هر برند در قسمت مربوطه از سایت، قابل دسترسی خواهد بود. بدیهی است در صورت خرید از سایر نمایندگی های رسمی برندها (خارج از لیست)، هیچ گونه تخفیفی به اعضا تعلق نمی گیرد و باشگاه مشتريان بانك ملت هیچ گونه تعهد و مسئولیتی در قبال ادعاها و مشكلات احتمالي بوجود آمده نخواهد داشت.
9-2- مزایای مرتبط با طرح کارشامال به تمامی اکسس کارت های بانک ملت مربوط به اعضا (در صورت معرفی شماره مشتری در وب سایت) و کارت های شتابی معرفی شده توسط ایشان تعلق خواهد گرفت. همچنین تخفیفات تنها شامل خریدهایی می گردد که بر روی دستگاه های کارتخوان بانک ملت صورت پذیرد.
9-3- اعضای جدید باشگاه مشتریان، پس از گذشت 48ساعت از زمان عضویت می توانند از طرح تخفیفی کارشامال بهره مند گردند.
9-4- اعضای باشگاه مشتریان در صورت تغییر کارت های بانک ملت و ثبت یا تغییر کارت شتابی، پس از گذشت 48 ساعت می توانند از طرح تخفیفی کارشامال بهره مند گردند.
9-5- در حال حاضر کارشامال حضوری به صورت رایگان و کارشامال اینترنتی با خرج میزان مشخص شده کارشا، برای تمامی اعضای باشگاه مشتریان فعال می باشد. در این راستا، قوانین و مقررات مدل اصلی طرح متعاقبا اعلام خواهد گردید. بدیهی است پیگیری تغییرات آتی و ضوابط مترتب بر آن به عهده اعضا خواهد بود.


10- لیگ ها

1-10- اعضای باشگاه مشتریان بر اساس نحوه عضویت خود در باشگاه، در لیگ های استانی و شتابی دسته بندی می شوند. اعضایی که به صورت ملتی عضو باشگاه شده اند با توجه به اولین شهری که در آن افتتاح حساب نموده اند در لیگ های استانی و اعضایی که به صورت غیر ملتی عضو باشگاه شده اند در لیگ شتابی دسته بندی خواهند شد.
2-10- اعضای هر لیگ در دوره های زمانی سه ماهه با استفاده از خدمات الکترونیک بانک ملت کارشا کسب نموده و بر اساس میزان کارشا کسب شده رتبه بندی خواهند شد.
3-10- اعضای لیگ شتابی در صورت افتتاح حساب در بانک ملت و وارد نمودن اطلاعات کارت بانکی در پروفایل خود، در دوره سه ماهه بعدی به لیگ استانی که در آن افتتاح حساب نموده اند، منتقل خواهند شد.
4-10- بر اساس رتبه بندی، اعضای برتر هر لیگ مشخص شده و طبق جدولی که در منوی لیگ ها قرار دارد پاداش نقدی به آن ها اختصاص داده خواهد شد.
5-10- پاداش نقدی اعضای برتر بعد از بررسی و طی مراحل اداری به حساب بانک ملت که آخرین تراکنش بانکی با آن انجام شده است، واریز خواهد شد.
6-10- اعضایی که جزء نفرات برتر لیگ های استانی و شتابی شده اند در پایان دوره سه ماهه به لیگ بالاتری به نام لیگ ستارگان صعود نموده و برای دریافت پاداش بیشتر به رقابت با نفرات برتر لیگ های دیگر می پردازند.
7-10- در پایان هر دوره، نیمی از اعضای لیگ ستارگان که جزء نفرات برتر این لیگ نشده اند، به لیگ استانی خود منتقل خواهند شد.
8-10- اعضای لیگ ستارگان مشمول دریافت پاداش نقدی لیگ های استانی و شتابی نخواهند شد.
9-10- اعضایی که جزء نفرات برتر لیگ شتابی یا ستارگان شده اند و در بانک ملت حساب ندارند، برای دریافت پاداش نقدی تنها 15روز فرصت دارند تا نسبت به افتتاح حساب در بانک ملت اقدام نموده و اطلاعات حساب بانکی خود را در بخش پروفایل ثبت نمایند، در غیر اینصورت به علت عدم در دسترس بودن اطلاعات حساب، پاداش نقدی به آن ها تعلق نخواهد گرفت
10-10- در پایان هر دوره سه ماهه تمام کارشاهای اعضا به صورت اتوماتیک صفر و تبدیل به شانس برای شرکت در قرعه کشی پایان دوره خواهد شد.
11-10- اعضایی که جزء نفرات برتر لیگ های استانی، شتابی و ستارگان شده اند در قرعه کشی پایان دوره شرکت داده نخواهند شد.
12-10- جا به جایی بین لیگ های استانی صرفا با دعوت دوستان از لیگ استان مقصد و تنها یکبار در هر دوره سه ماهه امکان پذیر خواهد بود.
13-10- اعضا در هر دوره می توانند حداکثر 5 دعوتنامه دعوت به لیگ به دوستان خود ارسال نمایند.
14-10- چنانچه دعوتنامه دعوت به لیگ برای کاربر ارسال گردد به محض تایید آن، در دوره سه ماهه بعدی به لیگ استان تایید شده منتقل خواهد شد.
15-10- چنانچه برای یک کاربر چندین درخواست دعوت به لیگ ارسال شود به محض تایید یکی از دعوت ها، امکان تایید دعوت های دیگر را نخواهد داشت.
16-10- اعضایی که در لیگ شتابی و ستارگان هستند امکان جا به جایی بین لیگ ها را نخواهند داشت.

Device rotate - Mellat Club

لطفاً تلفن همراه خود را ۹۰ درچه بچرخانید، تا این وب سایت را بهتر تجربه کنید.